اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 15 نفر
بارديد ديروز : 10 نفر
بازديد هفته : 162 نفر
بازديد ماه : 136 نفر
بازديد سال : 1,434 نفر
بازديد کلي : 3,572 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

کتاب قدرت فکر اثر جوزف مورفی

کتاب قدرت فکر ثمره سال ها تحقیق دکتر ژوزف مورفیاست .این کتاب سرشار از تکنیک ها ، مثال ها و داستان هایی است که به شما می آموزد، چگونه قدرت روانی خود را توسعه داده و آزاد کنید و رویدادهای آینده را با استفاده از قدرت تفکر، شهود و موارد دیگر تصویر سازی کنید . کتاب قدرت تفکر زندگی شما را تغییر خواهد داد.

این کتاب برای همه ی مسیرهای معنوی کاربردی است .این کتاب همچنین به شما می آموزد که چگونه قدرت های خارق العاده و شهودی خود را فعال تر کنید و با استفاده از قدرت تفکر ذاتی، رویدادهای مشخصی را که برایتان منفعت دارد ،تجسم کنید و در صورت منفی بودن آن ها را تغییر دهید ، پاسخ های رمزگذاری شده در رویاها و چشم اندازها ، نوشتن اتوماتیکی که وقایع آینده را نشان می دهد و غیره را رمزگشایی کنید. دکتر ژوزف مورفی موعظه نمی کند و به دنبال این نیست که کسی را تحریم کند ، او به سادگی پایه و اساس بهبود خود از طریق استفاده علمی از مفاهیم دعا به عنوان ابزاری برای تلنگر زدن به قدرت ناخودآگاه شما را فراهم می کند.

تکنیک هایی که نویسنده در این کتاب توصیه می کند به احتمال زیاد با روشی که شما در کلیسا دعا می کردید متفاوت است ، اما احتمالا ، آنها از هر آنچه تاکنون تجربه کرده اید موثر تر هستند. همچنین بخش هایی از کتاب در مورد استفاده از رویاها است .ژوزف مورفی برخی حقایق بسیار آسان اما عمیق راجع به استفاده از ذهن ناخودآگاه و دعای علمی برای رسیدن به عظمت را توصیف می کند و به شما می آموزد، که چگونه می توانید موفقیت ایجاد کنید و زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید.

معرفی کتاب قدرت فکر

کتاب قدرت فکر نوشته‌ی هنری توماس هملین، به بررسی مواردی اعم از تاثیر فکر بر سلامتی، کنترل فکر و کمال روحی، فکر دلیل عمل و راز پیروزی و... می‌پردازد.

با تفکر انسان می‌تواند برای خود دعا کرده و یا آنکه برای خود نفرین خریداری کند. با کمک قدرت فکر انسان می‌تواند موفقیت و یا شکست، سلامتی و یا بیماری، شادمانی و یا بدبختی، فقر و یا دولتمندی را وارد زندگی خود کند. تمامی این حالات در ذهن او بوده و ویژگی افکار او بشمار می‌رود. تمامی مشکلات نظیر ناهماهنگی، کمبود، بیماری و یا غم که در زندگی شما و یا من وجود دارد نتیجه افکار ناهماهنگ ما است.

هنری توماس هملین (Henry Thomas Hamblin) در این کتاب بیان می‌کند که ما در جهانی منظم و حساب‌ شده زندگی می‌کنیم ولی واکنش ما نسبت به محیط اطراف‌مان هماهنگ نیست، ما با قوانین ناپیدا و دقیق کائنات ارتباط برقرار نمی‌کنیم. هر آنچه در درون یک انسان وجود دارد دلیل آشفتگی او است، هر یک از ما در جهانی کوچک که خود ما آفریننده آن هستیم زندگی می‌کنیم، بنابراین آشفتگی و مشکلاتی که ما را رنجور ساخته و یا کمبودهایی که زندگی ما را محدود ساخته‌اند هیچ‌گاه حل نمی‌شوند مگر آنکه نحوه تفکر ما، عادات فکری و نگرش ذهنی ما تغییر کنند.

در بخشی از کتاب قدرت فکر (The Power of Thought) می‌خوانیم:

انسان‌هایی که موفق می‌شوند دارای ذهن ویژه‌ای هستند. این افراد بلند همت، رؤیا‌پردار، سخت‌کوش هستند و آرزوهایی دقیق و مشخص دارند. علاوه بر تمامی این‌ها این افراد هیچ‌گاه به خود زیانی نمی‌رسانند و از فرصت‌های پیش‌آمده به بهترین نحو استفاده می‌کنند؛ اما دلیل اصلی موفقیت آن‌ها نحوه تفکر آن‌ها است. تفکر آن‌ها از جنس موفقیت، رسیدن به هدف، وفور نعمت و دولتمندی است. درگذر زمان و در طول زندگی فکر این افراد از عادت درستی متأثر است. اگر به‌طور دائم به مقوله‌هایی نظیر موفقیت و دولتمندی فکر کنیم، دیر یا زود آن‌ها را در زندگی تجربه خواهیم کرد. به بیانی دیگر بر اساس این توانایی می‌توانیم به بالاترین میزان موفقیت ممکنه برسیم.

همیشه نمی‌توانیم در هر کاری بهترین باشیم ولی می‌توانیم در هر کاری به بهترین جایگاه ممکن که متناسب با ظرفیت و استعدادمان است، برسیم. به‌استثنای افرادی که مدعی‌اند قادر به انجام هر کاری هستند و احتمالا کار زیادی هم نمی‌توانند انجام دهند، می‌توانیم هر کاری را به نحوی انجام دهیم که حتی تصور آن در مخیله ما هم نمی‌گنجد. توانایی‌هایی در درون ما وجود دارد که حتی تصور آن‌ها را هم نمی‌کنیم. با افزایش مسئولیت‌های زندگی توانایی‌های ما نیز افزون‌تر می‌گردند زندگی به ما ندا می‌دهد تا به اهداف بهتری دست‌یابیم و زمانی که به توانایی و قدرتی که در اختیار ما است نگاه کنیم، نه‌ تنها خودمان بلکه اطرافیان‌مان ما نیز شگفت‌زده خواهند شد.

 

کتاب بابک خرمدین

کتاب وضعیت اخر

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کتاب قدرت فکر , کتاب قدرت فکر و ارامش درون , کتاب قدرت فکر وارامش درون اثر جوزف مورفی , قدرت فکر و ارامش درون اثر جوزف مورفی , کتاب قدرت فکر اثر جوزف مورفی ,
بازديد : 48
[ دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ] [ 11:31 ] [ علیرضا ]
آخرين مطالب ارسالي
کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتال تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب بابک خرمدین اثر سعید نفیسی تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب قدرت فکر اثر جوزف مورفی تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

جست و جو