اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 31 نفر
بارديد ديروز : 9 نفر
بازديد هفته : 79 نفر
بازديد ماه : 395 نفر
بازديد سال : 1,693 نفر
بازديد کلي : 3,831 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتال

در بخشی از کتاب محدودیت صفر نوشته دکتر جو وایتلی می خوانیم: به نظر می آید که عشق ورزیدن به خودتان، بهترین راه بهبودتان است؛ و بهبود خودتان به بهبود دنیای تان منتهی می شود، می خواهم مثالی در این مورد برایتان بیاورم: روزی از شخصی ایمیل ناراحت کننده ای دریافت کردم. در گذشته، در چنین شرایطی سعی می کردم گره های احساسیم را بررسی کنم یا سعی می کردم با آن شخص در مورد دلیل رفتارش صحبت کنم؛ اما این بار تصمیم گرفتم روش دکتر هیولن را امتحان کنم. بنابراین، مدام در درونم می گفتم «متأسفم، دوستت دارم». من این عبارت ها را خطاب به شخص خاصی نمی گفتم، در واقع، با گفتن این دو عبارت، روح عشق را در درونم برمی انگیختم تا هر چیزی که در درونم وجود داشته و باعث تجلی چنین اتفاقی در دنیای بیرونم شده را شفا دهد.

ظرف یک ساعت پس از پاکسازی، ایمیلی از همان شخص دریافت کردم که در آن به خاطر پیام قبلی اش معذرت خواهی کرده بود. نکته اینجاست که من برای دریافت آن ایمیل معذرت خواهی هیچ اقدامی نکرده بودم حتی در جواب ایمیل عذر خواهی او هم چیزی ننوشتم. ولی با گفتن «دوستت دارم» به نحوی در درون خودم خاطرات و برنامه های مخفی و محدود کننده ی موجود در وجود هر دوی مان را شفا دادم. بعدها در کارگاه هواوپونوپونو که توسط دکتر هيو لن برگزار می شد شرکت کردم. او یک پیرمرد ۷۰ ساله ی روحانی بود و تا حدی هم تنهایی طلب. او کتاب های من از جمله کتاب عامل جذب را تحسین کرد. او می گفت مادامی که خودم را پاک کنم، ارتعاش کتاب هایم نیز بالا می رود و انرژی آن را همه ی خوانندگان کتاب حس می کنند.

خلاصه اینکه، همچنان که حال خودم را خوب کنم، حال خوانندگانم هم بهتر می شود. از او پرسیدم: تکلیف کتاب هایی که قبلا نوشته ام و در دست خوانندگان است چه می شود؟ دکتر هیولن بار دیگر مرا با حکمت اسرار آمیزش حیرت زده کرد و گفت: آنها آن بیرون نیستند. آنها هنوز هم در درون تو هستند. خلاصه کلام اینکه، هیچ بیرونی وجود ندارد. همه چیز در درون ما اتفاق می افتد. شرح این روش پیشرفته با عمقی که شایسته ی آن باشد به یک کتاب کامل نیاز داشت این داستان موجب شد تا کتاب محدودیت صفر و کتاب در وضعیت صفر را برای شرح کامل این ماجرا بنویسم. همین قدر کفایت می کند که بگویم هرگاه خواهان تغییر چیزی در زندگی تان شدید، فقط باید به یک جا توجه کنید: درون خودتان با عشق

معرفی کتاب حضور در وضعیت صفر

کتاب حضور در وضعیت صفر، نوشته دکتر جو ویتالی است. این کتاب دقیقا ادامه دهنده و مکمل راه کتاب محدودیت صفر است. کتاب حضور در وضعیت صفر داستان های جدیدی را بازگو می کند، فرآیندهای جدیدی را شرح می دهد و شفا دهنده های جدیدی را معرفی می کند؛ در واقع، راز نهایی محدودیت صفر را ارائه می دهد.

 

درباره جو ویتالی

جوزف ویتالی یا جو ویتالی( زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بود. کتاب‌های متافیزیک و تفکر مثبت او را به سمت استفاده از قانون جذب برای رشد و ترقی سوق دادند. ویتالی در حال حاضر در کنار همسرش نریسا ادن در استین تگزاس زندگی می‌کند.

خلاصه‌ای از کتاب حضور در وضعیت صفر

کتاب حضور در وضعیت صفر، به کسانی که بیش از حد معمول کار می کنند و از اضطراب و استرس رنج می برند، کمک می کند تا با روشی ساده و آسان بر آن ها غلبه کنند و به هدفی که دارند برسند.
کتاب حضور در وضعیت صفر، اولین کتابی بود که روش پر رمز و راز هاواییایی ها به هواوپونوپونو را آشکار کرد؛ روش محرمانه و پوشیده ای که به افراد کمک کرد تا سلامتی، ثروت، شادی را تجربه کنند.

کتاب حضور در وضعیت صفر، داستان شفا یافتن یک بخش که از مجرم های روانی است که توسط فردی نامعلوم بازگو می شود. یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگری نامعلوم بازگو می کند. کتاب در بردارنده ی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازد. کتاب قبلی جو وایتلی، کتاب محدودیت صفر شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خود یاری ارائه می دهد. کتاب در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است. این کتاب حاوی داستان های متفاوتی است که فرایند جدیدی را شرح می دهند و چهارمین مرحله (بیداری) از مراحل ذکر شده در کتاب محدودیت صفر را نیز معرفی می کند.

جملاتی از متن کتاب حضور در وضعیت صفر

آیا آماده اید تا رها شوید؟ آیا می خواهید معجزات را تجربه کنید؟ آیا حاضرید با هم محدودیت ها را به یک باره ذوب کنیم؟ تقریبا تمام آنچه انجام می دهید از ناخودآگاه تان سرچشمه می گیرد. ضمیر ناخودآگاه باعث می شود براساس برنامه ای عمل کنید که روح تان هم از وجود آن بی خبر است. اگر بر روی سیستم باورهایتان کار نکنید در واقع بی آنکه بدانید به آن اجازه میدهید تمام رشته هایتان را پنبه کند. واقعیت این است که شما خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می کنید بر روی ناخودآگاه تان قدرت و تسلط دارید. کتابی که هم اکنون در دست دارید به شما کمک می کند به راحتی مشکلات موجود در برنامه هایتان را با تبدیل خود به بخشی از راه حل، و در نهایت با بیدار شدن برطرف کنید. کتاب پیشین جو ویتالی دستاورد بسیار ویژه ای است برای خودیاری؛ این کتاب شما را به مرحله ی چهارم بیداری که رسیدن به روشنگری» است، رهنمون می شود. این روش ساده ی درمان، زندگی ها را زیر و رو می کند. شما به کمک فرایند «پاکسازی» و تکرار عبارات «دوستت دارم»، «متاسفم»، «لطفا مرا ببخش» و «سپاسگزارم» موفق خواهید شد همه ی برنامه هایتان و همای باورهایی را که از وجودشان بی خبرید، از ناخودآگاه تان پاک کنید و سفر سراسر ماجرای زندگی را به سهولت بپیمایید. هرچه بیشتر پاک کنید به وضعیت صفر، معجزه وار و سحر گونه ی زندگی، نزدیک تر خواهید شد و از محدودیت ها فارغ تر! زندگی همیشه چالش های جدیدی برایتان دارد. هواوپونوپونو ابزارهایی را که برای رهایی از قید و بندها و گشودن درهای وجودتان به روی فرصتهای بیکران الهی نیاز دارید، در اختیارتان قرار میدهد و در طول سفر زندگی راهنمای تان خواهد بود. دکتر جو ویتالی در این کتاب فراوانی حکمتی را به رویتان می گشاید که شما را در مسیر رسیدن به روح الهی یا همان وضعیت صفر یاری می رساند.

 

کتاب گندکاری بسه

کتاب راز 

 

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کتاب حضور در وضعیت صفر دیجی کالا , کتاب حضور در وضعیت صفرpdf , کتاب حضور در وضعیت صفر فرهاد فروغمند , کتاب حضور در وضعیت صفر نی نی سایت , خلاصه کتاب حضور در وضعیت صفر , کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر , نقد کتاب حضور در وضعیت صفر , نویسنده کتاب حضور در وضعیت صفر , کتاب حضور در وضعیت صفر pdf , کتاب حضور در وضعیت صفر جو وایتلی , خرید اینترنتی کتاب حضور در وضعیت صفر , پی دی اف کتاب حضور در وضعیت صفر , دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر ترجمه مژگان جمالی , خرید کتاب حضور در وضعیت صفر , کتاب حضور در وضعیت صفر دانلود , دانلود کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر , دانلود فایل صوتی کتاب حضور در وضعیت صفر , دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر , دانلود رایگان کتاب حضور در وضعیت صفر , دانلود رایگان کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر ,
بازديد : 68
[ دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ] [ 13:34 ] [ علیرضا ]
آخرين مطالب ارسالي
کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتال تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب بابک خرمدین اثر سعید نفیسی تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
کتاب قدرت فکر اثر جوزف مورفی تاريخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

جست و جو